KARRIER az újház Debreceni út Kft-nél

Légy részese egy több, mint 40 éves sikertörténetnek!

Aktuális állásajánlataink

Az elérhető állás részleteinek megtekintéséhez kattints a kívánt állásra alább!
ÉRTÉKESÍTŐ

Cégünk izgalmas lehetőséget kínál egy lelkes és ambiciózus értékesítő számára, aki szeretne csatlakozni dinamikusan növekvő csapatunkhoz.

 

Feladatkör és felelősségek

  • Proaktív kapcsolattartás potenciális ügyfelekkel és meglévő ügyfelekkel a termékeink és szolgáltatásaink bemutatása és értékesítése érdekében.
  • Az értékesítési folyamat teljes körű kezelése.
  • Az ügyféligények felmérése és megértése, hogy testreszabott megoldásokat tudjunk nyújtani számukra.
  • Az értékesítési célok és kvóták elérése.

Elvárások

  • Tapasztalat az értékesítés területén, ideálisan az építőanyagkereskedelemben.
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készségek.
  • Képesség önálló munkavégzésre.
  • Proaktív hozzáállás a munkaház.

 

Ha úgy érzed, hogy ez a pozíció megfelel a képességeidnek és a karrierterveidnek, várjuk jelentkezésedet! Kérjük, küldd el részletes önéletrajzodat és motivációs leveledet a vajda.szabolcs@ujhazdebreceniut.hu e-mail címre.

KONTROLLER

Cégünk már több mint 40 éve foglakozik építőanyagok értékesítésével. Az 1982-ben alapított Vajda Tüzép Nyíregyháza és a környékbeli településekről érkező Ügyfelek állandó és teljes körű kiszolgálását tartva szem előtt, valamint a folyamatos innovációnak köszönhetően az ország egyik legnagyobb építőanyag forgalmazó szakkereskedésévé fejlődött.

Főbb feladatok, munkák:

Adatszolgáltatások, elemzések, tervek, terv-tény kimutatások, rendszeres és ad hoc riportok készítése;
A társaság éves üzleti tervének és költségvetési koncepciójának, éves és évközi beszámolójának elkészítése;
Költségelemzések, hatékonyság, gazdaságossági számítások készítése;
Elemző módszerek kialakítása, az önköltségszámítás folyamatának szabályozása, alkalmazása;
Vezetői információs rendszer üzemeltetése és fejlesztése;
Kontrolling-, tervezési- és riporting folyamatok, valamint az azt támogató IT megoldások fejlesztése, működtetése;
A társaság teljesítményének mérésére alkalmas feladat-, teljesítmény-, kapacitás-, eredményesség- és hatékonysági mutatószám-rendszer kialakítása, működtetése és fejlesztése;

Az álláshoz tartozó elvárások:

Magabiztos és magas szintű MS Office (kiemelten Excel adatbázisok) ismeret;
Kiváló logikai képesség, proaktivitás, megbízhatóság, önálló munkavégzés, jó együttműködési készség.

Raktárvezető helyettes

RAKTÁRVEZETŐ HELYETTES

Cégünk már több mint 40 éve foglakozik építőanyagok értékesítésével. Az 1982-ben alapított Vajda Tüzép Nyíregyháza és a környékbeli településekről érkező Ügyfelek állandó és teljes körű kiszolgálását tartva szem előtt, valamint a folyamatos innovációnak köszönhetően az ország egyik legnagyobb építőanyag forgalmazó szakkereskedésévé fejlődött.

Főbb feladatok, munkák:

  • Segítségnyújtás a raktárvezetőnek a napi működés felügyeletében és irányításában
  • Raktári folyamatok felügyelete és optimalizálása
  • Raktári készletek nyomon követése és kezelése
  • Ellenőrzés és biztosíték az áruk minőségének és mennyiségének tekintetében
  • Raktári munkatársak motiválása, támogatása és felügyelete
  • Hatékony kommunikáció és együttműködés más részlegekkel, például beszerzés, logisztika
  • Ügyfelek kiszolgálása, rakodás kézzel és targoncával
  • Leltározási feladatok elvégzése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább 2-3 éves releváns tapasztalat raktárvezetői vagy raktári munkakörben;
  • Építőanyag termékkörben tapasztalattal rendelkezik;
  • Jó számítógépes ismeretek, ideértve a raktári nyilvántartó rendszerek használatát is

Hogyan történik új kollégáink kiválasztása?

Ahhoz, hogy a kiválasztási esélyeid a lehető legkedvezőbbek legyenek, juttasd el az önéletrajzod és a motivációs leveled a vajda.szabolcs(kukac)ujhazdebreceniut.hu email címünkre!

Önéletrajzodnak mindenképpen tartalmaznia kell:

  • személyi adataid
  • iskolai végzettséged
  • szakmai tapasztalatod

Motivációs leveledben pedig add meg:

  • a kívánt pozíció megnevezését
  • miért éppen nálunk szeretnél dolgozni
  • miért tartod magad alkalmasnak az állás betöltésére

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mi történik az önéletrajzod beérkezése után?
  • Önéletrajzod megérkezését követően végzettségedet és szakmai tapasztalataidat összevetjük a pozíció betöltéséhez szükséges elvárásokkal.
  • Amennyiben úgy találjuk, hogy pályázati anyagod megfelel a keresési feltételeknek, a pályázatok szűrését követően – legkésőbb 30 napon belül – felvesszük Veled a kapcsolatot!
  • Amennyiben 30 napon belül nem lépünk Veled kapcsolatba, sajnos nem áll módunkban végzettségeddel és szakmai tapasztalataiddal összhangban álló beosztást felajánlani, melyről külön értesítést nem küldünk. Ezzel kapcsolatos megértésed előre is köszönjük
Mikor kerül sor a személyes interjúra?

A beérkező önéletrajzok szűrését követően kezdődnek el a telefonos interjúk, majd a személyes találkozók. Ezekre azonban csak a pályázatnak leginkább megfelelő jelöltekkel van lehetőségünk. Személyes interjúink általában 1 vagy 2 találkozót igényelnek a pozícióra legalkalmasabbnak talált 3-6 jelölttől.

Az interjún rendszerint a hr-vezetővel és a területi vezetővel találkozhatsz, akik munkatapasztalataidról és céljaidról kérdeznek majd. Néhány munkakör esetében a kiválasztás AC-vel (Assessment Center, Értékelő központ) zárul, ahol a betöltendő munkakörre jellemző, gyakorlatias feladatokkal találkozhatsz. A folyamat végeztével a személyes találkozón, illetve AC-n részt vett jelölteket telefonon értesítjük a kiválasztás eredményéről.

Hozzájárulás az önéletrajzod megőrzéséhez

A jövőben felmerülő új álláslehetőség reményében pályázati anyagodat adatbázisunkban további 6 hónapig megőrizzük. Kérjük, feltétlenül jelezd számunkra egy rövid válaszlevélben, amennyiben ehhez nem járulsz hozzá.

Ilyen visszajelzés hiányában a kapott dokumentumokat az adatvédelmi törvényben írtak szerint tároljuk, kezeljük.

KOLLÉGÁINK CÉGÜNKRŐL

újház Debreceni út Kft

Simon László | értékesítő

Jó érzés egy olyan cégnél dolgozni melynek a fejlődése nagy mértékben múlik a vezetőség, a dolgozók és a partereink elkötelezettségén és pozitív hozzáállásán.
2003 óta együtt járjuk ezt az utat kollegáimmal és elmondhatom, hogy sikerekben és kudarcokban is volt-van részünk.
Mind a kettő megélése vezet a folyamatos fejlődéshez melynek itt részesei lehetünk.

újház Debreceni út Kft

Kalán László | értékesítési vezető

Sablonos szöveget is mondhatnék arról, hogy miért jó itt dolgozni: pl. közvetlen vezetőség, változatos munka (a kereskedelem, a műszaki ismeretek és a logisztika egyvelege), remek környezet, megbecsülés, karrier, kihívások, személyes fejlődés !

És igen, talán hihetetlen – de ezt itt mind megtalálom.

Mivel tudom bizonyítani ? 2001 áprilisa óta a cégnél dolgozom.

újház Debreceni út Kft

Galambosné Melinda | értékesítő

Kezdetben pénztárosként, majd új kihívást keresve a csempeosztály értékesítője lettem.
Sorolhatnám a pozitívumokat, a változatos feladatokat, a mindennapos szakmai fejlődési lehetőségeket, a baráti környezetet és a jó munkahelyi légkört, de az újház Debreceni út Kft. sokkal több ennél.
Itt megtaláltam a helyem, végre azzal foglalkozom, amit szeretek.
Jó érzés, hogy közösen jó irányba visszük a céget.